onsdag 12 januari 2011

I´m back to life

Så där ja, nu sitter jag i selen igen. Det som inte skulle få hända hände iaf.
2 dagar före nyårsafton strupplade jag till det i trappan upp till övervåningen
och fick en kompression vid 12:e bröstkotan i ryggen. (En bra anledning till
att bo i enplanshus, jag vet).
Jag säger bara AJAJAJAJAJ F-N va ont de gjorde!!!!!!!!
Det blev till att åka pingeldroska för det var inte tal om att ställa sig på
beben och gåååå ut till bilen för en skumpig färd i bil in till akuten.

Men ont krut, bla bla bla............
Så nu har jag jobbat ett par timmar och är helt f-ing over and out. Bokat om
jobbresan söderöver eftersom jag inte får sitta på rumpen ännu. Jag ungarna
så jag blir galen snart men inget att göra nåt åt.

Nu blir det lite privatsurf i cyberspace innan jag ska vila framför tv:n en stund.

Sköt om er allihop och akta er för trappor, dom kan anfalla.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar