torsdag 24 mars 2011

På plats

Så där ja, då var jag i Enköping igen. Älskade Karin och jag tillbringade sisådär 14 timmar i bilen under gårdagen (nästan iaf). Startade från mig vid 6-tiden på morronen med siktet inställt på en relaxad resa med fikastopp och upptäckter efter vägen.
Det blev en makalös dag med överraskningar som "lite" fortkörningsböter på 2 000:-. Mycket prat och skratt.
Gjorde ett givande stopp i Hudiksvall för kaffe och semla. Där hittade vi en sjöbod med inredningsgrejer som reade allt för halva priset. Hittade en ljuslykta jag suktat efter sååå länge till ett pris som var snudd på oförskämt.
Så vi landade inte in i stan förrän 19.30, trötta men nöjda. Satt och surrade med barnen till 23-tiden innan jag kröp i säng.
Idag blir det jobbdag med besök hos kunder för genomgång inför bokslut och deklaration.......

Tjing tjing

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar