fredag 25 september 2009

Hemlängtan

Vi är i Tännäs, älsklingen och jag tillsammans med hans mamma, hans
bror Tomas med familj.

Svärmor Carolina firar att hon har blivit pensionär...

Hon har planerat detta i 5 år.

Mannen och brodern Tomas fick den här veckan i julklapp för 5 år sen.

Det gällar att vara ute i god tid eller hur!!!!

Att hon sen har blivit uppassad under hela veckan är en annan
sida på poletten.

Jag hoppas innerligt att jag inte blir likadan som henne när jag blir
gammal (ungar slå mig i huvet om jag blir så).

Jag menar att man behöver ju inte berätta allt minst 5 gånger, fråga vad,
vem så fort vi pratar om nåt eller some person. Hon behöver ju inte veta
everything eller hur....

Imorgon bär det av hemåt igen och belive me att jag inte tänker prata
med nån på en vecka minst.

Min hjärna är helt utbränd, need some semester

Svärmor snarkar, a lot, vi pratar om stenkross modell större, kan inte vara
nyttigt enligt mig iaf.

Nu tänker jag inta massor av vin så kanske jag slipper höra henne snarka
inatt och get some sleep.

Om inte så kanske lullan kan bedöva mina öron i allafall.

Tjingeling......

2 kommentarer:

  1. Ha ha, vilken härlig vecka du verkar ha haft.
    Hoppas vinet gjorde lite nytta :-)

    SvaraRadera
  2. Finns tyvärr inte så stora boxar. Fick väl nån timme men mer vaket än sömn :((

    SvaraRadera