fredag 29 juli 2011

Fika med planering

Jippi det är fredag idag , nu får jag rå om mannen i 2 dagar.

Det blev en fredags fika med Kristina, det är alltid lika mysigt. Vi
planerar in en tripp till Älvsbyn och butiken Handplockat. Det är en
helt fantastisk butik, skapar en hel del vill ha känslor men ger också
en hel del inspiration till inredning av mitt blivande/kommande vita
lantliga hem.

Mannen protesterar ibland mot allt vitt, han påstår att det är såååå
opraktiskt. Men jag smider ränker och smyger in lite här och där så
hinner han inte lägga märke till att det blir mer och mer vitt.

Nu ska jag börja slipa och grunda en gammal kökspall som jag kommit
över. Den är målad i knallrött så det lär bli några varv med penseln men
det kan det vara värt. Bilder kommer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar