lördag 10 mars 2012

Renoverings dags


Jag har varit sååå trött på det äckelbruna fönstret i tv
rummet så nu när mannen åkt iväg på övning så får jag
rumstera om fritt alldeles som jag vill.









Lite grundfärg som start, det gäller att få in färgen i
vrårna ordentligt. Vill ju inte ha nåt brunt kvar. Nej
här ska det bli ljust och fint till våren.











Tänk vad lite grundfärg kan göra. Det ser redan så
mycket bättre ut. Nu är det bara vänta 4 timmar
innan jag kan dra på första varvet vit färg.
















Ovanför ser ni den inte så roliga fönsterbrädan men den
blev iaf lite bättre med färg på.

Första varvet vit färg och jag känner mig så nöjd. Det här
kommer att bli toppen fräscht när det är klart.
Men nu är det dags att krypa i säng så det finns lite ork
kvar till i morron. Jag har lite fler projekt som ska hinnas
med under veckan.

Tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar