måndag 12 mars 2012

Tänk vad färg kan göra....



Tänk vad lite vit färg kan göra med ett rum.
Helt plötsligt så blev det ett mysigt rum att
vara i. Jag måste köpa mer färg, absolut....

Som tur är gillar jag att måla och fixa till
hemma men jag vill vara ensam så jag får
göra det på mitt sätt.













Och så här enkelt fick jag ett
nytt bord också nu ska här
målas förvaringskorgar så
dom passar in till bordet.

Köpa sig lite levande blommor
samma gång nu när jag har
ångan uppe.

Det gäller att passa på medan
mannen är borta och inte kan
protestera så mycket.

3 kommentarer:

  1. När katten är borta...hihihi..vilken tur att du får vara ensam hemma ibland och göra som du vill...det blev jättefint..både fönstret och BORDET!!!!visst är det kul att förändra... lite färg och allt blir som nytt..
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Vilken skillnad! Det blev jättefint! Kram

    SvaraRadera
  3. Ja det blir jättebra :)

    SvaraRadera