tisdag 5 juni 2012

Laxbakelse????

Jag såg ett matprogram på tv för ett tag sen och där gjorde en av
kockarna en laxbakelse som jag kände ett stort tvång
att försöka mig på. Inget recept fick man se så ikväll har jag
försökt att laga till dom på gehör. Antecknade flitigt under
resans gång så jag kan laga dom igen om det blir bra. Lägger väl
ut bilder senare så ni får se hur dom blev.
Mannen ska bjuda mamma sin på födelsedags middag
i morron. Kanske ska blanda gift i den ena??? Nej skämt
åsido så blir jag av med henne på torsdag så jag andas
på lite till jag!

2 kommentarer:

  1. Andas på "bara" 1 dag kvar. Kram

    SvaraRadera
  2. Bra fortsätt andas! Hoppas laxbakelserna blir goda! Här har vi jättegoda laxbakelser på Ica Maxi :) just det, Theodors lilla sockerkaka blev jättegod och saftig :)

    SvaraRadera