tisdag 16 augusti 2011

Borta bra men hemma..........

Landade in på hemmaplan strax före åtta i går kväll. Oerhört sliten, jag fick en astma anfall som hette duga. Hostade och kräktes slem halva resan. Stannade de första gångerna slemmet ville upp men insåg att jag inte skulle komma hem i första taget så efter det blev det till att köra och spotta samtidigt. Tänker aldrig mer ta in en pelargon i bilen efter den här resan.
Men idag har det varit mycket bättre. Mannen och jag har tvättat, plockat undan vår packning och jag har vattnat hälften av orkideerna. Det tar ganska lång tid och den här gången hade jag med mig 5 till från mamma. Hon köper och ger dom till mig när dom blommat över för hon får dom inte att blomma igen. Vilket är tur för mig då..........
Men nu är det dags att slappa lite framför tv:n innan det är natti natti.

Ha de gott allihop!!!!

1 kommentar:

  1. Varför i hela fridens dar hade du en pelargon i bilen ????? Du kan ju inte med dom....Hoppas du hade trevligt här nere iaf..men som du säger borta bra men hemma bäst...kram på dej

    SvaraRadera