tisdag 2 augusti 2011

Ljus & lyktor så långt ögat kan nå

Passade på att springa runt i butiken när jag lika hälsade på kusinen i går.
Höga ljus med gjuten fot med grattis text på, som t.ex. grattis på
50 årsdagen. Det tror jag uppskattas väldigt av en jubilar.
Eller ett hjärtljus till någon man tycker riktigt mycket om.
Vill man inte ha ljus finns det allehanda små ting att lysa
upp tillvaron med som fin fina servetter.....
eller en alldeles egen ängel som vakar över dig.
Den här önskar jag mig av mannen i födelsedagspresent
men annars köper jag nog den själv.......
Ljuvligt romantisk hängande lykta
Den här kan jag också tänka mig någonstans
eller den här......

Varför ska det vara så svårt att välja? Nu måste jag snart
bestämma mig hur vi ska inreda vårt hus så jag kan shoppa
loss lite grann. Har varit skötsam alldeles för länge nu........

1 kommentar: