tisdag 3 maj 2011

Egen tidsräkning

Alltså jag bara undrar vilken j-vla planet mannen är född på. Han är f-cking körd så det finns inte ord för det. Han skulle bara äta lunch med sin mamma innan han började färden mot Enköping!!!!! Gav mig ett löfte att vara här vid 16-tiden men när jag ringer så har han nyss startat. Kärringen skulle väl ha nån grop grävd igen antar jag.
När jag blir frustrerad får jag höra "Det här är det första gnället på hela semestern". Semester har det inte varit tal om, vi åkte ner för att fixa med hans pappas 70-års dag och så ville hans mamma ha hjälp med deklarationen och hundvakt. Det kallar inte jag semester. Slängde på luren och vad mig anbelangar kan han åka tillbaka till sin mamma och bosätta sig där!!!!!!
Behöver inte någon mer trasselsudd i mitt liv just nu!!!!!!

1 kommentar:

  1. KRAM KRAM KRAM KRAM x 1000...Man ska inte säga vad va de vi sa..men jag är inte särskilt förvånad..andas DJUPT....

    SvaraRadera